استفاده زیاد از تلفن همراه باعث می شود باتری ان زودتر از ان چه فکرش را می کنیم خالی شود. به همین دلیل است که امروزه داشتن یک پاور بانک خوب را می توان به اندازه خود موبایل با اهمیت دانست. ما در رایاک انواع پاور بانک از برترین برندها را برای شما فراهم آورده ایم.

خرید پاور بانک مهم است

ارتباط ما با تکنولوژی همواره در حال افزایش است. همه ما با دستگاه های مختلفی در حال استفاده از تکنولوژی هستیم. موبایل، لپ تاپ، تب لت و…از جمله این دستگاه ها هستند. تصور کنید برای مدت کوتاهی برق برود. تمامی این وسایل را چگونه باید شارژ کرد؟ یا این که آیا امکان دارد که شارژر تک تک  این وسیله ها را جداگانه با خودتان حمل کنید؟

ظهور پاور بانک ها باعث شد تا خیالمان از شارژ تمامی دستگاه هایمان راحت باشد.

برندهای معتبر پاور بانک

پاور بانک ها همانند دیگر لوازم در برندهای مختلفی تولید می شوند. برندهای هوکو(hoco)، باسئوس، تسکو، adata، فیلیپس، شیائومی و راوپاور از جمله برندهای با کیفیت بازار هستند. تمامی این برندها را می توانید از رایاک تهیه نمایید.

پاور بانک هوکو

پاور بانک هوکو

همان طور که گفتیم هوکو از جمله بهترین پاور بانک های موجود در بازار می باشد. اما برای اکثر خریداران سوال پیش می آید که ویژگی های یک پاور بانک خوب چست؟ یک پاور بانک حرفه ای باید چگونه باشد؟

خرید شارژر همراه

پاور بانک یا همان شارژر همراه از جمله ملزومات دنیای امروز است. در ادامه به بررسی ویژگی هایی می پردازیم که در خرید شارژر همراه باید در نظر داشته باشید.

ظرفیت پاوربانک مهم است

ظرفیت پاور بانک از جله ویژگی های مهم ان است. شما در طول روز نیاز به شارژ کردن لوازم مختلفی از جمله تبلت و موبایل دارید. بهتر است پاور بانکی انتخاب کنبد که ظرفیت بالایی داشته باشد تا نیاز شما را تامین کند. در خرید پاور بانک ظرفیت از عوامل مهمی است که بر کیفیت و قیمت تاثیر می گذارد. معمولا اولین سوال خریداران در این مورد است.

پاور بانک هوشمند بخرید

پاور بانک

همان طور که گفتیم ممکن است برای وسایل مختلفی از پاور بانک استفاده نمایید. پاور بانک هوشمند برای هر دستگاه مشخص، ولتاژ ورودی آن را تشخیص می دهد. در صورتی که پاور بانک شما به این ویژگی مجهز نباشد ممکن است در دراز مدت به دستگاه هایتان اسیب برساند. فناوری گفته شده Al Power  نام دارد.

ویژگی شارژ سریع لازم است

این روزها همه ما عجله داریم. شارژ سریع از جمله ویژگی های یک پاور بانک خوب است. البته اگر می خواهید پاور بانک فست شارژ انتخاب کنید دقت کنید که گوشی شما هم باید قابلیت فست شارژ داشته باشد. البته اکثر گوشی ها امروزه این قابلیت را دارند. فست شارژ بودن می تواند بر قیمت پاور بانک اثر بگذارد.

سایز و مقاومت بدنه را هم در نظر داشته باشید

پاور بانک از ان جا که قابل حمل است نباید خیلی سنگین باشد. بدنه پاور بانک معمولا فلزی یا پلاستیک است. بسته به سلیقه خود می توانید جنس بدنه را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که پلاستیک زود کثیف می شود. از طرفی فلز هم به سرعت خش برمی دارد. می دانستید که شما می توانید برای پاور بانک تان هم کاور بخرید؟

حواستان به نوع باتری باشد

باتری در کیفیت پاور بانک اهمیت زیادی دارد. نوع باتری تاثیر زیادی در قیمت پاور بانک دارد. تمامی عملکرد یک پاوربانک به باتری ان وابسته است بنابراین هنگام خرید به این موضوع دقت کنید.

چراغ led را معمولا می بینید

در لبه بدنه پاور بانک، چراغ های led به کار رفته که ظاهر زیبایی به آن می بخشد. البته باید بدانید که این چراغ ها وضعیت باتری را نشان می دهند. با توجه به این چراغ ها می توانید میزان شارژ پاور بانک را متوجه شوید.

بهترین برند پاور بانک کدام است؟

همان طور که گفتیم برندهای زیادی در زمره برندهای معتبر پاور بانک قرار می گیرند. شما می توانید بسته به نیاز و هزینه ای که در نظر گرفته اید پاور بانک مورد نیاز خود را تهیه کنید. درصورتی که برای انتخاب برند مورد نظرتان مطمئن نیستید کارشناسان ما در رایاک می توانند شما را راهنمایی کنند.

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید تمامی ویژگی های مد نظرتان را چک کنید تا بتوانید پاور بانک مناسبی تهیه نمایید.